UUDIS: Iittala Teema kollektsioon täienes Aasia disainerite loodud sööginõudega
Söömine on tänapäeval segu eksperimentidest ja erinevatest mõjudest. Inimesi inspireerivad reisid kaugetesse kohtadesse ja hästi valmistatud toit. Ühtlasi on ühised söömised ja võrratu toit osa heast sotsiaalelust.
Klassik uue näoga
Iittala käib muutuvate toitumisharjumustega kaasas ja on seetõttu täiendanud Teema sarja. Teema lauanõude lugu sai alguse 1952. aastal, kui linnastumine oli aktuaalne teema. Soome disaini suurkuju Kaj Franck tutvustas unikaalsete lihtsustatud ja ühevärviliste objektide kontseptsiooni ning seadis standardiks esteetilise praktilisuse modernsetes kodudes, kus iga toidunõu oli multifunktsionaalne ja samuti sai neid mugavalt üksteise sisse virna laduda. Tema ideaalid on ka tänapäeval aktuaalsed — vajame väga vähe tooteid, mis vastaksid meie vajadustele. Seda eriti kodudes, kus ruumi on vähe.
Sel aastal täienes aga Teema kollektsioon uue tootevalikuga, kuhu kuuluvad esemed on disainitud globaalse köögi jaoks.
Teema Tiimi puhul on tegemist Iittala disainimeeskonna ja noorte Aasia disainerite koostööga. Kaj Franck ise oli suur koostööde pooldaja ning ka nimi Tiimi (sm. keeles meeskond) sai nimena juba 70ndatel Francki poolt välja valitud.
Aasia disainerid
Nelja uue Iittala toote taga seisavad noored disainerid, kes on ka Skandinaavias elanud. Minjia Wang (Hiina), Ai Ono (Jaapan) ja Kyuhyung Cho (Korea) on loonud kausid ja taldrikud, millest sobib serveerida nii Aasia kui ka Euroopa toitusid.
Uued tooted on saadaval Teema kõige populaarsemas toonis — valge. Täielikus Aasia kollektsioonis on 26 toodet, mis on saadaval Aasia turu jaoks, samuti Iittala Euroopa veebipoes. Igat toodet saab kasutada serveerimiseks, hoiustamiseks, ahju või isegi jääkülma panemiseks.
Nii nagu Teema, on ka Teema Tiimi truu Kaj Francki ajatu lihtsuse ja funktsionaalsuse filosoofiale. Mitmekülgne ja lõputute kombinatsioonidega Teema ja Teema Tiimi pakuvad kõike meie muutuvatele söömisvajadustele. Lihtsustatud disain tagab, et Teema ei lähe kunagi moest ja on väärtuslik ka aastakümnete pärast.