Just sealt tellivad jaemüüjad ja suurte kaubandusorganisatsioonide esindajad hitt-tooteid, mis tagavad eduka sügis- ja talvehooaja ning saabuva 2019. aasta kevad- ja suvehooaja. Igaks aastaajaks ja igaks puhuks.

Frankfurdis toimuval messil on esindatud 1100 tuntuimat rahvusvahelist tootjat, külastajaid 20 000 ringis. Mess annab hea ülevaate turul toimuvast. See on koht, kuhu tasub minna, kui on soov tutvuda toodete ja ideedega, mis on loodud just uudse kontseptsiooniga kaupluste jaoks.

Kontseptsioonikauplus (ingl concept store) on mõiste, mida kuuleme sageli, kuid paljud ei tea, mida see tähendab. Nende sõnade taga peituv strateegia on õigupoolest lihtne — kauplus peab olema atraktiivne. See peab olema kliendi jaoks otsekui avastusretk. Sisustuspoodide puhul võib öelda, et see on justkui elustiilipood, kust leiad kõik vajaliku oma kodu jaoks. Ja natuke rohkemgi. Eesmärk on kutsuda klienti kaupu puudutama, neid uurima ‒ see on lummav alternatiiv anonüümsele veebiostlemisele.

Messil on ka tihe programm, kust saab ammutada lahedaid ideid, kuidas oma sisustuspood üles ehitada. Tendence Academy programmist saab inspiratsiooni ja nõuandeid selleks, kuidas tõhustada müüki. Avatud on uus veebiplatvorm Impulse meeldejäävateks ja kliendikeskseteks tegevusteks müügikohas. Messil saab näha, kuidas võiksid väikesed kauplused loovalt ja vastutustundlikult uute suundadega kaasa minna.

Aiakaupade mess Gardiente

Uut inspiratsiooni pakub ka mitmekesine tootevalik uuel aiamaailma alal Outdoor Living. Nimelt on esimest korda Tendence’i külastajatel võimalus uudistada ka aiakaupade messi Gardiente. 1.‒3. juulini 2018 toimuval aiamessil tutvustatakse uusi tooteid ja ideid aiamööbli, päikesevarjude ja nende aluste, grillivarustuse, tekstiilide ning tarvikute vallas. Külastajatele pakutakse tasuta bussisõitu otse Wallaus asuvale messialale (reisi kestus: 20–30 minutit).

Meiegi läheme kohapeale tutvuma, et tuua teieni põnevaid muljeid. Pikemalt saab lugeda augustinumbris.