Maailma sisustus- ja tarbekaupade sektor saab kokku 8.-12. veebruaril 2019 Frankfurdis, kus näidatakse, kuidas tulevikust saab kaasaeg. Partnerriigiks on seekord India. Koostöös partnerriigiga tutvustatakse rohkem traditsioonilist käsitööd ja kohalike käsitööliste valmistatud tooteid. Ambiente direktori Thomas Kastli sõnul tulevad eksponendid kokku ligi 90 riigist. Kõik need riigid on 2019. aasta sisustustrendide suunanäitajad.

Elamuste saamise koht

Külastajad saavad avastada tuleviku ostlemise kontseptsiooni — müügikohast elamuste saamise kohani. Kliendid ootavad juba ammu, et poed pakuksid midagi enamat kui ainult tooted ja väljapanekud. Näiteks on kavas eriesitlus „Point of Experience“ („Elamuste saamise koht“), mille autor on disainilahendusi välja töötav ja teostav ettevõte Gruschwitz GmbH. Tuleviku ostlemise kontseptsioon näitab, kuidas saab digitaalajastu tooteid esitleda ja välja panna nii, et tarbijad saaksid endiselt rõõmu tunda tippkaupluste külastamisest.

Mess on platvorm, kus saavad end tutvustada mitmesugused tootjad, kes valmistavad sisustusesemeid, tarvikuid ja seadmeid hotellidele ning restoranidele. Laiast pakkumiste valikust saavad kasu ja leiavad inspiratsiooni eri valdkondade inimesed, näiteks projektide arendajad, ostujuhid, sisekujundajad, disainerid, toitlustajad ja kvaliteethotellide omanikud. Veel saavad eksklusiivsel võõrustamissektorile korraldataval koosviibimisel kokku tootjad, disainerid, investorid ja konsultandid.

2019. aasta tipphetked messil

Nagu alati, tutvustatakse 2019. aasta tähtsamaid sisustusmaailma suundi. Mainekas disainistuudio Stilbüro bora.herke.palmisano on uurinud nelja tähtsat trendivaldkonda ja esitleb neid suurel erinäitusel.

Ambientelt leiab jätkusuutlikke ja eetiliselt toodetud tarbekaupu. Ostjatele, kes otsivad originaalseid tooteid, meeldivad kindlasti sektor Talents and Next, kus tutvustatakse noorte ja veel tundmatute disainerite kaasaegset disaini ning loomingut. Disainer ja kuraator Sebastian Bergne tutvustab loomingulisi lahendusi keskendudes einestamisele, toiduvalmistamisele ja majapidamistarvetele. Lühikeste videoklippidega näidatakse, kuidas eriti nutikaid tooteid igapäevaelus kasutada.

Nagu varasematel aastatel, toimuvad ka 2019. aasta Ambientel mainekad auhinnatseremooniad. Messi esimesel päeval antakse üle Saksamaa disainiauhinnad. Külastajad saavad näitusel auhinnatud toodetega tutvuda. Välja kuulutatakse ka köögi innovatsiooniauhinnad. Kahjuks ei saa ka pahupoolest mööda vaadata — nimetatakse piraattoodete antiauhinna Plagiarius võitjad.

8.-12. veebruaril toimuvalt messilt saab ideid ja kontakte einestamise, toiduvalmistamise, majapidamistarvete, mööbli ja kodukaunistuste, kodu disainikontseptsioonide, kingituste, ehete ja moeaksessuaaride osas. Viis päeva kestval messil esitletakse klassikalisi ja innovaatilisi tooteid. Toimub mitmesuguseid üritusi, uustulnukate programme, trendiesitlusi ja auhinnatseremooniad — kõik samal ajal ja samas kohas.

Moodne kodu on kohal, kohtumiseni!