Olete Selettisse tööle toonud palju andekaid disainereid, teete palju koostööprojekte. Kuidas neid valite? Mõned on enne Selettit olnud täiesti tundmatud.
Ma isegi ei mõelnud sellele, et võiksin töötada kusagil mujal ja niisamuti ei mõelnud ma sellele, et firma jääbki peamiselt Aasiast tooteid importima — mulle oli väga tähtis, et meie oma disain oleks meie kõige tugevam külg. Mul on hea meel, et me oleme nende aastatega leidnud oma meeskonda väga head disainerid.
Inspireerivad muidugi need disainerid, kellel on sama suhtumine kui minul. Näiteks et traditsioonilised tarbeesemed, nagu näiteks keraamilised nõud või heegeldatud linikud, võivad alati olla vaimukamad.
Kui meil on mõni hea mõte, püüame selle panna tootesse, mida igaüks saaks kasutada ning millest rõõmu tunda. Seepärast ongi Seletti tooted nii äratuntavad — see suhtumine kiirgab neist igaühest. Mulle tõesti meeldib Skandinaavia disain. Alustasime hiljuti koostööd Stockholmi disainibürooga Note Design Studio, nad tegid Selettile väga ilusa puidust väikese riiulisüsteemi Suburbia. Ma olen väga rahul selle koostööga, me lõime asja, milles on Skandinaavia elegantsust ja Seletti huumorit.
Milliste oma töödega olete ise kõige rohkem rahul?
Me teeme palju väikeseid asju, mida kõigil vaja läheb. Näiteks alustasime just koostööd fotoajakirja Toiletpaper tegijatega. See ajakiri avaldab ainult väga häid pilte, parimat kunsti.
Me võtsime väikesed odavad asjad — plekknõud — ja trükkisime nendele kunstiteosed. Hea disaini ostmine pole enam raha-, vaid maitseküsimus.
Seletti üks tuntumaid kollektsioone Fantastico Domestico räägib ära kogu brändi filosoofia: kõik asjad, mida iga päev kasutad ja enda ümber näed, võivad olla stiilsed ja nauditavad, mitte üksnes kasulikud.

Teie ideed pole värsked mitte ainult disainiaustajatele — neid on ka teised üksjagu kopeerinud. Kuidas te koopiatesse suhtute?
Pean aus olema — ka mina olen kopeerinud. See võib juhtuda ka ilma igasuguse kavatsuseta kopeerida, alles hiljem avastad internetist, et see asi on juba tehtud. Enamik koopiaid pole küll sündinud juhuse, vaid pigem raha tõttu. Ühest küljest selle pärast, et originaaltoode on põhjendamatult ja kättesaamatult kallis. Ma pole ideede varastamise poolt, aga ma olen disaini kõigile kättesaadavuse poolt.
Mille kallal praegu töötate?
Meil on praegu tööd Dieselile mõeldud kollektsiooniga. Töötame küll ise palju teiste disaineritega, aga see on esimene kord, kui me ise teisele tootjale disainime. Inspiratsioon tuli Dieseli kollektsioonist väärtustest, selles on ka väga palju koostöö olnud.