Portaali Kinnisvara24.ee turundusjuhi Laura Tammeoru sõnul mõjutavad maine ja meediakajastused kinnisvarahindu piirkonniti üsna tugevalt: „Hea näide on Kalamaja, mille populaarsus hakkas kümmekond aastat tagasi kasvama ja mis andis piirkonnale täiesti uue hingamise. Seetõttu tuleb täna Kalamajas asuva uue korteri eest välja käia eramu hind. Samal ajal on näiteks Koplil ja Lasnamäel endiselt kõvasti arenguruumi. Värskete Statistikaameti andmete järgi elavad Põhja-Tallinnas ja Lasnamäel madalama sissetulekuga inimesed ning need piirkonnad on vähem hinnatud. Ka kinnisvara seisukord on seal teiste linnaosadega võrreldes kehvem ja seegi kajastub kinnisvara hinnas“

Tammeorg lisas, et maailmakuulsa režissööri film pöörab ühele Eesti piirkonnale olulist tähelepanu: „Isegi, kui film peaks näitama piirkonda n-ö t"umedates toonides", siis on see omamoodi ajastu märk. Lasnamäe monotoonne arhitektuur on väga eristuv. Film ja sellega kaasnevad meediakajastused võivad tekitada huvi piirkonna kinnisvara vastu sihtgruppides, kes polnud varem Lasnamäest mitte midagi kuulnud või selle olemasolule tähelepanu pööranud.“

Lasnamäe kanal ja sealsed hooned on filmikunstist ka varem läbi käinud, kui seal filmiti kodumaine mängufilm "Sügisball". Samamoodi on tõstnud filmid fookusesse teisigi Eesti piirkondi, pöörates tähelepanu just kohta iseloomustavale arhitektuurile.