Traditsiooniline lähenemine füüsilise kontori näol on olnud seni kõige loomulikum valik suurele osale tööandjatest. Mõnedes ettevõtetes on kontoris kohapeal viibimine lausa möödapääsmatu.

Tänapäevane kontor on kohandatud näost näkku kohtumiseks ja koostöö tegemiseks. Seda iseloomustavad mugavalt sisustatud ühistööruumid ja puhkealad sotsiaalseteks tegevusteks ning paindlik tööaeg. Et aidata sul paremini mõista selle töövormi võimalusi ja väljakutseid, oleme loonud kokkuvõtte erinevatest nõuannetest, mida saad oma kontoris rakendada.

1. Veendu, et tööruumides oleks hea akustika

Tihti osaletakse veebikoosolekutel oma töölaua taga, mis paraku avatud ruumis tekitab häirivat taustamüra ja segab kolleege. Helisummutavad vaheseinad, akustilised paneelid, suurelehelised taimed, pehmed tekstiilpinnad ja muu seesugune aitab luua meeldivama töökeskkonna.

2. Sotsiaalsed vajadused on liikumapanev jõud

Sisekujundus ja ruumiplaneering mängivad hea suhtluskeskkonna kujudamises suurt rolli, mõjutades seda, kuidas kolleegid omavahel suhtlevad ning koostööd teevad. Meeldiv ja mugav töökeskkond mõjutab positiivselt nii meie produktiivsust kui ka edukust ja aitab kaasa meie-tunde tekkimisele. Võib-olla on hetkel puudu üks nutikalt sisustatud rühmatöö ala, loovtööks kohandatud stuudio, kutsuv puhkeruum või hubane kööginurk?

3. Kõik vajavad vahel distantsi


Jälgi, et ühiskasutatavatel aladel oleks piisavalt ruumi ka distantsi hoidmiseks. Kontorisse naasmisel tuleb tagada kõigi inimeste heaolu ja turvatunne.

4. Kontorit nähakse üha enam kohtumispaigana

Just seetõttu on kasvanud nõudlus väiksemate rühmatöö- ja koosolekuruumide järele. Kompaktsed, nutikalt sisustatud ja kohandatavad ruumid lihtsustavad kolleegidevahelist koostööd ning võimaldavad läbi viia kohtumisi väliste ja sisemiste osapooltega, ilma et see häiriks teisi kontoris viibivaid inimesi.

Avasta rohkem kontoritöö korraldamise ja töökeskkonna kohandamise võimalusi AJ Toodete blogist.

Jaga
Kommentaarid