Üks äärmus peab mööblit pelgalt tarbeesemeks, teine elab ja hingab parimast loomingust. Kus paiknete sellel skaalal teie?

Treimanni mõte on tuua sellesse mängu kesktee. Kindlasti ei torma me ummisjalu odava hinna pärast midagi ostma. Peame lugu kvaliteedist ja disainihõngust. Meie salongi mööbel pärineb valdavalt Belgiast. Hea mööbel ei tule ainult Itaaliast, nagu mõnikord Eestis arvama kiputakse. Pakume Ethnicrafti täispuitmööblit, mille juures kõnetab omapärane ja selgelt eristuv käekiri. Puit pole lihtne materjal. Teadmaks, kuidas miski kokku käib ning kerguse ja õhulisuse saavutab, on vaja oskust ja tunnetust. Mööbliturul pakutakse küllaltki kauakestvat mööblit, samas on paari hooaja toodetel samuti suur tarbijaskond.

Kas ja kui oluline on mööbli eluiga?

Hind on oluline, aga rõhutan, et keskkond pole vähem tähtis. Odavat asja tootes ja soetades tuleb teada, et tihti antakse kvaliteedis ning materjalis järele. Tasub investeerida asjadesse, mis meid iga päev ümbritsevad. Soovitan mõelda, mida ütleb pikemas perspektiivis tervis, kui tuua koju näiteks kemikaalidega pressitud plaat. Kui ostad aga kvaliteetse laua, kestab see aastaid ja tüdimuse tekkides saad muuta aksessuaare.

Milliseid suuremaid tähelepanekuid kodusisustuses teinud olete?

Mulle näib, et pakutav kaubavalik on hästi sarnane – pea igast kauplusest leiab puidust viltuste jalgadega diivaneid ja laudu. Tundub, et paljude tarbijate jaoks on see tegelikult end ammendanud. Pakume sootuks teistsugust valikut ja tihti ollakse üllatunud, et ka hind on vastuvõetav. Loodame, et inimesed langetavad julgemaid otsuseid ega eelista esimese asjana suuremate poodide valikut. Näib, et ka kaupmehed ei soovi riskida ja lähevad väga kindla valiku peale.

Kuidas kliendile lähenete, ta poolehoiu võidate?

Oleme pereettevõte, viibime kohal ja tegeleme kõigega ise. Suur rõhk on sellel, et siseneja end hästi tunneks. Tegelikult eestlane tahab suhelda! Ka meie ei karda seda. Pakume head suhtumist igas etapis: kui külastaja saabub, kui on ostu sooritanud ja ka järelteenindus olgu mugav. On iseenesestmõistetav, et pakun vähemalt tassi kohvi, kui inimene kõik diivanid läbi istub ja seda õiget otsib. Proovime olla paindlikud, kuna mööbel on suur ost. Tihti puudub inimesel ettekujutus ja meie ülesanne ongi teda aidata. See on meie eelis. Mugavus, praktilisus ja kvaliteet loovad komplekti, milles me ei taha järele anda. Internet on sisekujundusteemalist infot triiki täis. Väga lihtne on langeda kopeerimise lõksu, kus saad Pinterestist tõuke ja lõpuks on meil massiliselt interjööre, mis kaotanud igasuguse omapära.

Kuidas selles virvarris enda käekiri leida?

Soovitan põhjalikult läbi mõelda, kes meie pere on ja millised on harjumused. See loobki eelduse õigeteks valikuteks ja omapäraseks stiiliks. Näiteks tuleb diivanit valides mõelda, kas kogu pere mahub pehme mööbli tsoonis ära või kas koera omades tuleks mõningad kattematerjalid välistada. Kas lugeda eelistad lamades jne. Kaalumist vajavaid küsimusi on palju. Arvestama peab kindlasti sellega, mis endale meeldib. Siinkohal ei soovitaks mõelda, et küll ma ühe või teise asjaga ära harjun – see ei pruugi nii olla.

Kas hea stiilitaju on teie meelest sünniga kaasa antud või on see treenitav?

Arvan, et pole olemas halba maitset, on erinevad maitsed. Siingi võib olla midagi, mis mulle isiklikult ei meeldi, aga ometi on see loodud ja toode kõnetab kedagi. Näiteks on ühe jaoks see diivan suurepärane, teisele liiga sügav ja seega kindel ei. Minu meelest ei saa kellegi maitset treenida, kuid kes on ise pädevam, võib teistele nõuga abiks olla. Soovitada värvitoone ja julgustada, et näiteks tamme kõrvale võib tuua pähklit või tiiki. Sageli võetakse pehme mööbel halli värvi. Kui kliendile jäi aga tegelikult silma punane tugitool, siis mina soovitan just see valida. Meie ülesanne ongi rahustada ja julgustada, mitte initsiatiivi maha tõmmata. Öeldakse näiteks, et lihtsus on ülim keerukus; teised peavad aga elu liiga lühikeseks, et igavalt riietuda.

Kes on teie salongi oodatud?

Kõik. Igaüks, kes otsib koju suuremat või väiksemat mööblieset ning tahab muutust. Treimannist leiab inspiratsiooni, ei pea ilmtingimata ostma. Tuled siis, kui vajadus tekib. Ma ei kurvasta kunagi, kui klient kohe ei osta. Viis kuud tegutsemist pole pikk aeg, kuid on hea meel juba tekkinud püsiklientidest. See on igale kaupmehele suur tunnustus. On inimesi, kes hoiavad su asjadel silma peal või soovitavad sõpradele.

Kas mõni ajastu oma stiiliga on teile eriti südamelähedane?

Isiklikult meeldib art déco ja see tuleb tagasi – lihtsamal kujul. Ka kõik see, mida siin näete, on meie valitud ja meie nägu. Elame ise sellises keskkonnas.

Kus saab Eestis näha tõeliselt head sisekujundust, kus kõik on paigas? Midagi niisugust, et salvestaks selle ka tulevastele põlvedele ja on rangelt soovituslik kõigile disainisõpradele vähemalt kord ära näha?

Rotermanni kvartal oma arhitektuurilise kontseptsiooniga. Nii sealsed korterid kui ka äripinnad harmoneeruvad ja moodustavad sealse keskkonnaga terviku. Lisaks ajalooline taust. Vana ja uue kooslus on seal õnnestunud. Hea näide sellest, kuidas kuskil hakkab elu käima, kui seal õiget asja teha. Selle ainulaadusus on võrreldav vanalinnaga. Kindlasti hakkab ka siin, kohe Rotermannist üle tee sarnane keskkond arenema.

LOE LISAKS:

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena