Selleks on valmistumas ka suured, supermarketeid omavad jaeketid, mis ehitavad välja logistilisi keskusi, kus internetis ostetud kaupa hoida. See tendents on levimas ka Eestis.

Kõige suuremaks äriks kaubanduses ongi tulevikus logistika, et internetis ostetud kaup mugavalt ja kiirelt ostjani toimetada. Seetõttu hakkavad logistikakeskused suurte linnade ümber kiirelt paisuma.

Kõik see aga võib tähendada, et tulevikus ootab kaubanduskeskusi ees raske aeg, sest äri on internetikeskne ning marketis trügimise asemel on mõnusam ostud kodunt teha.

Selleks, et ärikeskus püsiks, peab see olema pidevas arengus ning innovaatiline. Maailmas on trendid, et kaubanduskeskusesse tuuakse aina rohkem sisse võimalusi kultuuritegevuseks, hobideks. Luuakse uisuväljakud, jalgrattatrekid, vigursõidurajad ja tenniseväljakud. On kino, teater, lastemängutoad jne. Ainult nii on tulevikus võimalik hoida ärikeskust elus.

Kui aga ostukeskuse omanike fookus jääb vaid iga ruutmeetri kallilt väljaüürimisele, siis võib äri raskeks minna. Tuleb mõista, et inimesed ei soovi keskuses enam lihtsalt ostelda, vaid lisanduma peab ajaveetmis- ja meelelahutusvõimalusi.