Kodu on palju enamat kui neli seina, kus veedame öötunnid ja hommikud. Eriti Eestis, kus pimedus ja kehv ilm suruvad meid talvisel hooaja ligi kuuel kuul pikemalt kodudesse, on mugav ja kaunis elukeskkond oluliseks elukvaliteedi määrajaks.

Uue kodu ostmine on paljuski emotsionaalne otsus. Tihti ei ole küsimus tingimata otseses vajaduses, kuivõrd soovis uuendada end ja pere ümbritsevat keskkonda; tuua ellu värskust, avarust ja mugavusi. Mis siin salata, tänapäeval mängib olulist rolli ka sotsiaalmeedia, mille innustusel paljud naised kinnisvaraportaali poole suunduvad.

Tehnilised parameetrid vs tunnetus ja inspiratsioon

Kui meestel on kombeks näha suurt pilti ja oskuslikult süveneda tehnilistesse parameetritesse, siis naistel omakorda on võime ette kujutada, millist potentsiaalset uut kodu oleks võimalik vaadeldavasse korterisse või majja luua. Näeme tihti, et tühja ruumi astudes, hakkab naistel peas jooksma mõtete rada, kuidas lahendada mugav köök või pesuruum; kuhu kavandada mõnus lugemisala ja kuhu luua juurde panipaiku. Meenub mõni blogist loetud nipp või kaval planeeringulahendus ning tühi ruum omandab mõttes juba koduse tunde. See viib pered dialoogi ning sillutab tee koduvahetusele.

Sisekujundus kui rahvuslik hobi

Eestis on üllatavalt palju kinnisvarahuvilisi naisi, kes jälgivad ärksal pilgul kinnisvaraportaale ning sisekujundusteemalisi sotsiaalmeedia kontosid. Paljud on jõudnud sammukese kaugemale ja endagi kinnisvarateekonnast või uue kodu loomisest teinud kanali, mida teistega jagada. Neist kanalitest nähtub hästi, et Eesti naised oma hea sisekujundustunnetuse ja maitsega teevad siin silmad ette paljudele teistele. Ka julguse poolest elukohti vahetada ja erinevaid trende katsetada, on Eesti naised vägagi eesrindlikud.