FOTO: Iittala
Põhjanaabrite tunnustatud disainibrändi Iittala loovjuhi kohale on asunud varasemalt mainekate kõrgmoe brändidega töötanud Janni Vepsäläinen, kelle eesmärgiks on viia kaubamärk uude ajastusse. Ühe esimese muutusena tutvustas Iittala ka oma uut logo. Muutus, mis on aga paljusid fänne üle maailma pahandanud.
Iittala on kasutanud oma 140-aastase ajaloo jooksul mitmeid logosid, mis on peegeldanud erinevate ajastute hõngu, loomingulisi suundi ja tootmisfookuseid. Timo Sarpaneva 1956. aastal i-klaasi kollektsiooni jaoks loodud i-logo laienes aastakümnete jooksul ka teistele kollektsioonidele, kuniks see kuulus punane i-täht võeti kasutusele Iittala logona. Just see logo on end ka brändi fännide südametesse kirjutanud.
Oled juba tellija?