Statista.com’i andmetel on Instagrami kasutajatest tervelt 30% vanuses 25–44. Nii et kui inimesed, kes endale kõige suurema tõenäosusega kodu ostavad või inspiratsiooni otsivad, on Instagramis, siis miks mitte neile seal müügisolevat kodu näidata või oma kodukujundamise kulgu tutvustada?

Siin on head soovitused, kuidas Instagrami kõige paremini kinnisvara müümisel kasutada:

1. Investeeri ilusatesse fotodesse

See on vana tõde, et kaunid fotod müüvad kinnisvara, nii et panusta neisse julgelt.

2. Loo story'sid ehk lugusid

Instagrami lugude kaudu saab kerge vaevaga tutvustada kodu - nii tube kui detaile. Story’d on hea vahend selleks, et oma jälgijatega veidi personaalsem side luua.

Tee lugu näiteks sellest, kuidas kodu pildistamiseks valmis sead. Tutvusta oma lemmikvaadet. Killuke päris elu pakub alati huvi.

Kui mõni postitustest osutus väga populaarseks, siis jaga seda ka story’des.

3. Kasuta teemaviiteid

Kasuta nutikalt hashtag’e ehk teemaviiteid - nii ilmuvad sinu postitused ka nende kasutajate vaatevälja, kes sinu jälgijad veel ei ole.

4. Kaasa oma jälgijaid

Esita küsimusi või üleskutseid, mis panevad su jälgijad piltide alla kommentaare kirjutama.

Head võimalust kaasamiseks pakuvad jällegi story’d, kus saad teha kiireid küsitlusi. Võta näiteks kaks ilusat vannitoapilti ja palu jälgijatel ilusam välja valida. Usu, Instagrami kasutajatele meeldivad sellised asjad. Või küsi lihtsalt, kas jälgijad on valmis järgmise 2 aasta jooksul endale uue kodu ostma. Vastus: jah/ei.

Ja kui su jälgijad kommenteerivad midagi, siis ära jäta neid omapäi. Täna neid ja vasta nende küsimustele. Muidu pole kaasamisest mingit kasu, järgmine kord nad ei vasta sulle enam.

5. Ära jäta oma jälgijaid unarusse

Instagramis olemine tähendab pidevat tööd. Kahest postitusest kuus on vähe, Instagrami kasutaja tahab pidevalt uusi asju näha. Sellepärast ta ju seal käibki.

6. Märgi ära postituse asukoht ja kui kuulutus on kinnisvaraportaalis üleval, too bios ära selle link

Fotosid postitades märgi alati ära selle asukoht. Nii tuleb pilt otsingus paremini välja ja saab lausa 79% rohkem engagement’i ehk seda nähakse rohkem. Asukoha väljatoomiseks piisab linnast. Täpsema info leiavad huvilised juba kinnisvara kuulutusest.

7. Vaata, mida teised teevad

Vaata, mida teevad Instagramis teised. Inspiratsiooniks võid vaadata nii eraisikute kui kinnisvaramaaklerite kontosid meil ja mujal ning õpi neilt.