NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
16.12.2017 01:34
Arvestama peab ka sellega,et Lätis saavad nii müüjad,kauba ladustajad ja transportijad - kogu tarbijani jõudva ahela töötajad umbes 40% madalamat palka,kui samad töötajad saaksid Eestis. See hinnavahe vähemalt mitte-aktsiisikaupades tuleb AINULT sellest. Ja mina ei oleks nõus ostma Lätist, oleksin nõus,kui Lätis orjapalkasid ei makstaks,kui oleks seal samad palgad mis meil ja siis näed ODAVAM HIND..
    16.12.2017 01:44
    Selgitus: Ma põhimõtteliselt ei osta ka Maximast, kuna tean,et Maxima töötajad saavad 25-40% madalamat töötasu,kui teiste kettide müüjad. Ja seetõttu on Maximas hinnad odavamad. Mul pole vaja orjatööjõu kontorit toetada,maksan pigem ostukorvi eest 3€ rohkem, kuid ausaMAT palka maksvale kaupluseketile. Soovitavalt kodumaisele.
15.12.2017 23:35
Kui minna ehitusmaterjali tooma ja ühtlasi haarata lisaks jõulu ja jaaniõlled ja paak ja kanistrid bensu täis tankida,siis tasub igal juhul sõit ennast ära.Omamoodi minipuhkus.
15.12.2017 22:56
No kes läheb lätti 3 kipsplaadi, kruvide ja värvipurgi järgi? See on sama mis teha võrdlus 3 õllepudelile.
15.12.2017 16:20
Lüps, lüps ja veelkord lüps. Jõudu jevgeenid ja mihhaiilid meie seljast sadade nahkade koorimisel!
    15.12.2017 18:28
    Anna nõu aru saada , kuidas mõjutab hindu (kaupmeeste saamahimu ) mingite poliitikute käitumine. Tehasest väljastatav toodang on sama väärtusega kõigile.
    16.12.2017 07:33
    Lätit poleks lihtsalt enne avastatud, kui Ossinovskile poleks antud võimalust rumalusi teha. Nüüd läheb see kahjuks iga kaubaga nii, sest harjumusel on suur jõud -isegi siis kui nüüd juhtuks ime ja alko aktsiisi langetataks. Poliitikud just olidki need, kes õpetasid rahval üle piiri käima. Enne ei võrrelnud keegi hindu, nüüd kõiges. Kannatab majandus.
15.12.2017 15:51
Olen Depoo klient ja tõin uuele majale paljud asjad Depoost.
Võrdlused, siseuksed. K rautas 89€. Depoo. 55€. Sama firma omad
Ukse lengid K rauta. 29,90. Depoo. 14,50,. Siseuste lukud. Valnes
K rauta. 15,90. Depoo 4,80
Klinker plaadid on poole odavamad ja on palju huvitavamaid kui meil.
See kord oli Depoos veel eripakkumine tammeparkett 13,90 m2
15.12.2017 15:35
Ei tea mis metoodikaga neid hindu siin eesti kokku klopsitakse , poodides on ka kliendihaldurid jne. Bauhofist saab rautselt eestis maja köige odavamalt püsti.
Mul käivad ka tuttavad lätist ostmas , ma vötan sama hinnaga kliendi haldurilt , las käivad seal lätis palju tahavad. Tegelk vöit ei ole nii suur kui siin märgitud , sebida tuleb.
    16.12.2017 01:07
    Bauhofist? Bauhofis klienditeenendaja käest midagi küsid siis saadetakse sind teise klienditeenendaja juurde. Ja see teine saadab edasi kellegi teise juurde kes üldsegi on lõunal. Mingi väikese asja ostmisega läks üle poole tunni.
    Depo-s küsid klienditeenendajalt ja ta aitab sind just nii kaua kui sul vajaminevad asjad olemas. Kassiirid on lahked ja sõbralikud. Kui sul pole Bauhofis kliendikaarti siis jäädki soodukast ilma. Depo-s kui pole siis kohe saad selle. Sellist head teenindust pole mitte üheski Eesti ehituspoes.
15.12.2017 15:27
Läti hinnad kotivad neid, kes elavad Läti piiri lähedal.
15.12.2017 15:22
Hea on lugeda ausalt tehtud ja kallutamata uurimust sellest kuidas asjad tegelikult on. Ja mitte kordagi ei mainitud seda, et EV valitsus ja EMTA ei soovita ehitusmaterjalide ostuks naabrite juurde sõita a la " PILDISTAME JA VAHISTAME!"

Kes maja ehitab, või isegi see ,kes korteris kap remonti teeb peab volyym tooted
lõunanaabrite juurest kohale veeretama. Mariaalne fakt on ,et 10 000 eurone materjali kogus Eestis maksab saldejumpside juures 6000 eurot. Vaheraha eest aga saab aasta varu alkoholi pealekauba!
    15.12.2017 18:09
    Kui tervele majale, mine projektimüüki Eestis. Saad odavamalt kui Läti ehituspoest. Elan Lõuna-Eestis ja olen maja ehitanud ainult Eestist ostetud materjalidega. Lihtsalt Läiti poe hind tuleb kallim kui osta tervele majale ühest kohast. PS. enamasti võite võtta projektimüügis olenevalt kaubast 25-40% poe hinnast maha.
    15.12.2017 18:46
    Mine võta lätist projektimüük ja vaata siis.....
15.12.2017 15:05
Hinnavõit on üks asi, teine on tootevalik. Esimest korda käisin see aasta DEPOs ja mitte hinnad ei löönud mind pahviks, vaid tootevalik. Selleks, et ühe tootegrupi sellist tootevalikut Eestis leida, pead sa kõik põhipoed läbi käima ja siis ehk saad ligikaudse valiku, kuigi põhipoodides kipub üks kaubavalik olema. Ja no sorry Ria DEPO kaubavalik oli ikka üüratu, pane 4-5 Tartu Bauhofi kokku, siis saad ettekujutuse poe suurusest.
15.12.2017 14:42
Otstarbekas on ajada pagass alkot täis ja paak kurguni kütust täis, kui juba minna. Siis pole vaja tasuvusarvutust teha, mu 95aastane vanaisa saab aru, et see on kasumlik.
15.12.2017 11:03
Arvatavasti ostan endale vahalikud materjalid ka Lätist või Soomest. Meil müüakse sellist s*tta et jube. Proovige Eestist saada sirget tugevussorteeritud puitu. Praktiliselt võimatu. Üldse hotakse puitu meil enamikes ehituspoodides loodist väljas aluste peal. Kunagi sain ühes kohas sõimata selle eest, et kõveraid vibusid välja sorteerisin. Sellest aru ei saadud, et mul ei ole kohustust osta kõverat puitu maja karkassiks.
Eriti hea tase on viimasel ajal isegi see, et mõned ehituspoed suudavad isegi kipsikarkassi kõveraks ladustada.
Kipsplaate ja muidki plaate hoitakse mitmes angaartüüpi ehituspoodides sisuliselt õues ja plaadid on kõverad ning pehmed.
See nimekiri jamadest on sisuliselt lõputu. Põhjuseks on see, et "juhid" kes peaksid ettevõtet juhtima peavad juhtimiseks seda kui nad päevade viisi kontoris kohvi joovad.
15.12.2017 10:49
Palun õiglasemat hinnavõrdlust eesti poodide ja läti DEPO poe hindadega.Siis tuleb veel suurem hinnavõit.
    15.12.2017 17:39
    Depo-ga ei saa vast võrrelda, kuna müügil erinevate tootjate kaubad. Odav on seal küll, aga kvaliteet ei kannata ka mingit kriitikat.

    Huvitav on hoopis Senukai (omanik Rautakesko) ja K-Rauta (omanik Rautakesko) hindade vahe Eestis ja Lätis. Paraku Eesti kahjuks.
15.12.2017 10:28
"Ostukorv Eestis: 241,37 eurot
Ostukorv Lätis: 196,42 eurot

Hinnavõit Lätist ostes: 44,95 eurot"
Halloo, kes see nii väikse koguse järgi ikka läheb. Ikka paari 3k eest ostetakse, siis võit ikka korralik. Lisaks lähed küsid veel alla ka sellise kogus pealt!
    15.12.2017 17:31
    Jutupaunik😂 Ise ulute iga päev, et õllepudel läks 20 senti kallimaks ja nüüd olete nii kõvad mehed, et suisa 3 tonni eest ehituskauppa Lätist tooma😂😂
    Küll ikka eestlane on joodik rahvas😂
    15.12.2017 17:35
    Täpselt nagu eestlased uluvad, et neil kõik kallis, uluvad ka soomlased, et Eestis kõik odav. Samamoodi uluvad rootslased, et Soomes nii odav ja meil Rootsis kõik nii kallis ja lõpuks norrakad hädaldavad samamoodi. Lätlased nutavad, et neil kallis ja Valgevenes kõik odavam😂😂😂
    15.12.2017 17:57
    Sa nwo oled tainas,soomlased ei arva ammu enam,et eesti odav on,samuti inimene kes ehitab maja ostabki korraga tuhandete eest,mitte õllerallitaja.Sinu jaoks muidugi on kõik kes lätis käivad alkohoolikud,tegelikkus on midagi muud.
Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega