Woolish

"Mehed peavad tegema mehiseid asju," leiavad juba eestlaste kui ka põhjanaabrite seas naturaalsuse ja disainiga kiirelt vaat et kultuslikuks saanud brändi Woolish loojad. Kollektsiooni “He´s Woolish 2016” eesmärk on pakkuda rõivaid, mis seda ei takistaks. "Meie sügis-talvised tooted on suunatud põhjamaisele kliimale mitte ära unustades tänapäeva trende, funktsionaalsust ja kvaliteeti – teisisõnu kõike, mis on meestele tähtis. Toodetes rõhume klassikalistele mudelitele, rikastades neid pisidetailidega ja hoides prioriteediks praktilisuse, mis teebki meie kudumist igapäevase rõivaeseme," leiavad autorid.

Kes etendusele jõua, sel tasub enne külmade ilmade tulekut Woolishi kvaliteetkampsuneid-kardigane kindlasti kauplusest otsima minna.

Woolish
Jaga
Kommentaarid